Responza knowledge

Knowledge Management handler om måden vi indsamler, strukturerer og deler viden imellem os. Jo flere vidensarbejdere vi er, des vigtigere er det at tage værdien af viden alvorligt.

 

Med Responza Knowledge kan I fx løfte jeres svartider, sikre en høj straksafklaringsgrad og effektivisere arbejdsprocesserne blandt medarbejderne.

KM-implementering-DA.png

Responza knowledge er en skandinavisk webbaseret standard-vidensløsning, som forener best practice knowledge management-funktioner med en stærk søgemotor a la Google.

 

Responza Knowledge giver jer

  • En best practice-tilgang til vidensdeling

  • En intuitiv, responsiv og moderne platform

  • Mulighed for at samle jeres videnskilder ét sted

  • Et enkelt og tilgængeligt administrationsmodul, der muliggør agil vidensdeling i alle organisationer

Responza Engage

Vi hjælper vores kunder med at tilbyde en mere personlig og effektiv digital kundeoplevelse, ved at engagere den rigtige kunde på det rigtige tidspunkt på den mest effektive kanal og med den rigtige viden. Vi har stort kendskab til de digitale muligheder, der ligger i online engagement. Responza Engagement platform har alle kanaler i sig og veksler mellem både ”deflection” (fx chatbot og online knowledge base) og personlig ”engagement” (fx human chat,  call to web, co-browsing, online meeting og dialback).

Det er svært, at bygge nye kunderelationer og konvertere ved kun at fokusere på ”deflection”, så kom med på fremtidens digitale kunderejse med Responza Engage med sømløs integration til Responza Knowledge.

engage (002).png
Logo_payoff_neg_RGB.png

Spitze & Co A/S

Lyngbyvej 421

2820 Gentofte, Danmark

CVR: 33572042

kontakt@Spitzeco.dk

+45 22 61 91 09

  • White LinkedIn Icon
spitzeco.dk.png
Implementeringskoncept