Service Calibration

Realiserer I det fulde potentiale i jeres kundeservice? Udnytter I kanalerne optimalt? Og tilbyder i de rigtige? Udnytter jeres organisation kundeservicefunktionen optimalt?

 

Service Calibration er vores velafprøvede koncept for analyse og optimering, hvor vi gennem fire steps kommer frem til konkrete forbedringstiltag, der sikrer en positiv business case. Vi stiller med en taskforce af erfarne konsulenter, som med et ”trænet øje” når frem til konklusionsoplæg allerede efter et par dage.

Knowledge Management

Mange organisationer har ikke styr på deres viden. Hvor gemmer I jeres viden? Hvem ved hvad? Hvordan fastholdels forretningskritisk viden? Hvem har svarene, som kundeservice skal bruge?

 

Spitzes eksperter hjælper jer til få styr og styring på organisationens viden med best practice knowledge management med fokus på effektiv videns-organisation, struktureret overblik over relevante videnskilder og videnstyper samt udvikling af viden rettet mod service- eller brugssituationen.

Kanalstrategi

Får I henvendelserne på de optimale kanaler? Er en chatbot en god idé for jer og hvordan skal den i givet fald virke?

 

En kanalstrategi hjælper jer med at fastlægge, hvordan kunderne skal henvende sig til jer og hvordan I bedst henvender jer til kunderne. Få det rette kanalmix og understøt jeres overordnede forretningsstrategi med de rette teknologier og det rette serviceniveau

Digitalisering

Datadreven digitaliseringsanalyse til optimering af interne processer og effektevaluering af teknologier i den offentlige sektor.

Et udvalg af vores kunder

Logo_payoff_neg_RGB.png

Spitze & Co A/S

Lyngbyvej 421

2820 Gentofte, Danmark

CVR: 33572042

kontakt@Spitzeco.dk

+45 22 61 91 09

  • White LinkedIn Icon
spitzeco.dk.png