productivity_edited.png

Service Calibration

Realiserer I det fulde potentiale i jeres kundeservice? Udnytter I kanalerne optimalt? Og tilbyder i de rigtige? Udnytter jeres organisation kundeservicefunktionen optimalt?

 

Service Calibration er vores velafprøvede koncept for analyse og optimering, hvor vi gennem fire steps kommer frem til konkrete forbedringstiltag, der sikrer en positiv business case. Vi stiller med en taskforce af erfarne konsulenter, som med et ”trænet øje” når frem til konklusionsoplæg allerede efter et par dage.

innovation.png

Knowledge Management

Mange organisationer har ikke styr på deres viden. Hvor gemmer I jeres viden? Hvem ved hvad? Hvordan fastholdels forretningskritisk viden? Hvem har svarene, som kundeservice skal bruge?

 

Spitzes eksperter hjælper jer til få styr og styring på organisationens viden med best practice knowledge management med fokus på effektiv videns-organisation, struktureret overblik over relevante videnskilder og videnstyper samt udvikling af viden rettet mod service- eller brugssituationen.

feedback.png

Kanalstrategi

Får I henvendelserne på de optimale kanaler? Er en chatbot en god idé for jer og hvordan skal den i givet fald virke?

 

En kanalstrategi hjælper jer med at fastlægge, hvordan kunderne skal henvende sig til jer og hvordan I bedst henvender jer til kunderne. Få det rette kanalmix og understøt jeres overordnede forretningsstrategi med de rette teknologier og det rette serviceniveau

cloud.png

Digitalisering

Datadreven digitaliseringsanalyse til optimering af interne processer og effektevaluering af teknologier i den offentlige sektor.

Et udvalg af vores kunder

atp logo.png
salling group.png
ERST.png
Hofor.png
KK logo.png
semler.png
postnord.png
Digst.png
radiometer.png
1200px-Novo_Nordisk.svg.png
Jula.png
pension-danmark-logo.png
1024px-Bring_logo.svg.png
UDK.jpg
udlændingestyrelsen.png