1. oktober 2016: Spitze inviterer til High Tea om velfærdsteknologi

Spitze & Co inviterer til High Tea d.3. november, hvor vi sætter fokus på, hvordan kommunerne opnår succes med implementering af velfærdsteknologi.

I invitationen finder du yderligere informationer om tilmelding, lokation og tidspunkt.

15. juni 2016: Spitze åbner kontor i Norge

Efterspørgslen på vores viden om gevinstrealisering ved digitalisering i den offentlige sektor vokser i Skandinavien!

Derfor åbner vi nu kontor i Oslo i samarbejde med en af Norges dygtigste konsulenter indenfor digitalisering, Eivind Skjelvik.

1. juni 2016: Innovativ løsning til pensionsbranchen

Spitze & Co var med til implementeringen af PensionDanmarks nye kundecenter-platform, som betyder løbende omkostningsreduktion og et løft i kundeservicen for pensionsselskabet.

Læs mere om PensionDanmarks succes med platformen her.

1. maj 2016: Interview med vores nye partner, Thomas Bille

Vores nye partner Thomas Bille, som har erfaring som kommunal direktør, er blevet interviewet af avisen Kommunen. Du kan læse interviewet her, som har fokus på kommunernes udfordringer med at hente potentialerne i de digitale velfærdsløsninger.

15. april 2016: Responza Knowledge er implementeret i SKAT

Hen over vinteren arbejdede Spitze intenst på at klargøre Responza Knowledge for SKAT. Forløbet involverede blandt andet udvikling af en vidensorganisation, formidling af en gennemgående vision for hele kontaktcentret i SKAT, etablerering af Responza Knowledge og produktion af viden til SKATs kundecenter.

1. marts 2016: Vores nye datadrevede mødeanalyse er på markedet

Flere offentlige organisationer har allerede set potentialet i Spitzes datadrevede mødeanalyse, som vi har udviklet i samarbejde med CEDI. Analysen har til formål at give et overblik over, hvor mange møder der afholdes i jeres organisation, og hvad disse møder samlet set koster målt på arbejdstid og i kroner.

15. februar 2016: Vores nye hjemmeside er i luften

Velkommen til vores nye hjemmeside. Læs om vores ydelser inden for consulting og knowledge management og bliv klogere på vores løsninger – Responza Task Manager, Responza Knowledge og Moxie.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os.