KONTAKTCENTRE

Spitze & Co er eksperter i implementering og optimering af kontaktcentre

Spitze & Co er specialister i strategi og implementering af kontaktcentre og anvendes som specialister på strukturering og opsætning af virtuelle kontaktcentre i hele Europa. Det seneste halve år har vi arbejdet med norske NAV (Norsk pendant til Udbetaling Danmark), som er et virtuelt kontaktcenter med 19 lokationer, og tidligere har vi arbejdet med Voo i Belgien (Telefoni og bredbånd), som har ni centre under én paraply.

Desuden har vi bidraget til succesfulde hjemtagelser af kundecenteropgaver og gennemført omfattende analyser af vidensbehov og vidensbrug efterfulgt af større vidensløsningsimplementeringer, og vi har blandt andet konsolideret kontaktcentre hos PensionDanmark, PostNord og ATP. Endvidere har vi lavet strategi for Digitaliseringsstyrelsen om etablering af ét samlet kontaktcenter på de fællesoffentlige komponenter; NemID, DigitalPost, Borger.dk, Virk.dk, NemKonto og NemHandel.

Vores implementeringskonsulenter kan:

  • Levere et analytisk overblik over effektiviteten i kontaktcentre
  • Give jeres kanalstrategi et eftersyn
  • Levere indsigt i sammenhængen mellem kanaler, systemer og afdelinger
  • Komme med forslag til, hvordan I kan løfte jeres kundeservice og optimere jeres kontaktcenter

For yderligere information kontakt partner Martine Koehler Andersen på tlf: 22 61 91 09 eller Martine@spitzeco.dk